Op onze trouwdag was het weer tijd, na vier dagen biken, voor een rustdag te beginnen met een half (!) uur later opstaan. De rustdag viel ook nog eens (beetje gepland) samen met een regendag. Dat bleek heel erg mee te vallen. Jawel vanochtend toen we opstonden regende het, maar na het ontbijt heeft het nauwelijks meer geregend.

We zijn vandaag naar Feldkirch gegaan, op een half uurtje autorijden van Tschagguns. Dit stadje was ons aangeraden door de vriendelijke jongeman van de receptie van het hotel. Feldkirch heeft een middeleeuws centrum met flaneerstraatjes met terrasjes, mooie gevels en een mooie burcht, de Schattenburg. Zoals altijd hebben we een stadswandeling gemaakt. Die konden we mooi voor de lunch afronden. De lunch wilden we eigenlijk gebruiken in de Schattenburg maar die accepteerde geen plastic geld en dus moesten we uitwijken naar het restaurant tegenover de burcht. Dit restaurant was ons al half en half aangeraden door Marcus, onze gids van de vorige drie dagen. Ze serveerden heerlijke wildgerechten, heel geschikt voor een luxe lunch op onze trouwdag. Het bezoek aan de Schattenburg ’s middags was leuk. Een leuke museumpje in de burcht leerde ons het e.e.a. over middeleeuws Feldkirch.

We zijn weer op tijd teruggereden naar het hotel om te genieten van de massages die nog in het biker pakket zaten. En uiteraard wederom genoten van een heerlijk diner. Ze hadden, net als vanochtend, de tafel speciaal voor ons versierd. Blijkbaar had de receptionist onze trouwdag doorgegeven nadat ik daar melding van maakte bij het navragen van tips voor vandaag. Erg attent!

Nu gaan we nog een route voor morgen bepalen (zonder gids). Sambuca en Kamille thee erbij en het komt helemaal goed! Voor de fun hierbeneden alvast een videoclip van een stukje trail dat we dinsdag reden.